Learning review blog
Friday, November 8, 2013
雨上がりの太陽
昨日の天候は良くないです。 フラシュカードは
雨に濡れる。もっと悲しいです。
Thursday, November 7, 2013
久しぶりです!
I've been learning a lot of japanese, but I'm hopping here again to (again) give a useful learning tool; this one is for kanji;
http://kanjidamage.com/introduction
Newer Posts
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)